امیر آراسته: بازدارندگی ایران اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه است 

رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی با تأکید بر لزوم تبیین مجاهدت‌های شهدا برای نسل‌های جدید، گفت: بازدارندگی ایران اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه و استفاده از تجربیات دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۹۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵ - 01October 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «ناصر آراسته» رئیس هیئت معارف جنگ سپهبد شهید صیاد شیرازی امروز (سه‌شنبه) در بیست و سومین دوره تئوری هیئت معارف جنگ که با حضور دانشجویان و خانواده معظم شهید «خاکی‌زاده» در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در حال برگزاری است، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا، اظهار داشت: شهدا در اعلی‌علیین جای دارند و امیدواریم که همه ما ادامه‌دهنده راه آن عزیزان باشیم.

امیر سرتیپ ناصر آراسته

امیر سرتیپ آراسته در ادامه با اشاره به وضعیت منطقه سردشت کردستان در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: آن زمان روزگار مظلومیت رزمندگان زمینی ما بود که نیروی هوایی ارتش ما را یاری می‌کردند، روزگار مظلومیت کسانی بود که در کردستان می‌جنگیدند.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس هراسی از مرگ نداشتند، افزود: کسانی که در آن منطقه با دشمن در نبرد بودند، دارای خانواده‌ای انقلابی و ولایی بودند؛ در غیر این‌صورت رزمندگان داوطلب در آن مناطق حضور نمی‌یافتند. در آن مناطق ۱۸ گروه ضد انقلاب حضور داشتند که ۹ گروه از آن‌ها ملحد، کافر، مشرک، تجزیه‌طلب و جیره‌خوار آمریکا بودند. 

رئیس هیئت معارف جنگ سپهبد شهید صیاد شیرازی ادامه داد: شهید صیاد شیرازی رزمندگان آن مناطق را بسیار دوست داشت و افرادی را انتخاب می‌کرد که در مهلکه‌ها تا پای جان ایستادگی کنند.

امیر آراسته یادآور شد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس یقین داشتند که اگر در میدان نباشند، شاید دیگر ایرانی وجود نداشته باشد و برای انقلاب، دین و ایران اسلامی خود را فدا می‌کردند. 

وی با بیان اینکه سربازی ولایت فقیه وظیفه همگان است، گفت: ما باید در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) جان دهیم؛ زیرا در زمان غیبت، امام زمان (عج) نظاره‌گر رفتار و اعمال ما در تبعیت از ولایت فقیه هستند.

رئیس هیئت معارف جنگ سپهبد شهید صیاد شیرازی اضافه کرد: این دوران امتحان سختی در پیش داریم و شهدا نظاره‌گر رفتار ما در تبعیت از ولایت فقیه هستند.

امیر آراسته خطاب به دانشجویان عنوان کرد: شما دانشجویان در این دوره شخصیت‌هایی را خواهید دید که تکرارناشدنی هستند؛ مگر جنگی صورت بگیرد و یا اینکه در جبهه مقاومت بخواهند حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس انسان‌های تکرارنشدنی هستند، افزود: این پیشکسوتان، اسناد‌ انسانی جنگ تحمیلی هستند که در این دوره‌ها حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت معارف جنگ با تأکید بر لزوم تبیین مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدا در دوران دفاع مقدس برای نسل‌های مختلف جامعه، خاطرنشان کرد: توانمندی و بازدارندگی ایران اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه و استفاده از تجربیات دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار